host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Bakalářské práce
> Jaké vyučovací strategie volí učitelé při práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky na ZŠ
Informace
Soubory
Název:
Jaké vyučovací strategie volí učitelé při práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky na ZŠ
Překlad názvu:
What teaching strategies teachers choose when working with gifted and exceptionally gifted students in elementary school
Autoři:
Bezačinská, Eva
;
Kadrnožková, Monika
(vedoucí práce) ;
Marádová, Eva
(oponent)
Typ dokumentu:
Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Klíčová slova:
nadaný žák
;
případová studie
;
vzdělávání
;
základní škola
;
case study
;
education
;
gifted pupil
;
primary school
Instituce:
Fakulty UK (VŠKP) (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/20.500.11956/185100
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535172
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Univerzita Karlova
>
Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Bakalářské práce
Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-31.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet