Název: Využití přístupu vycházejícího z aplikované behaviorální analýzy při vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Překlad názvu: The Use of an Applied Behavior Analytic approach in the Education of Students with Autism Spectrum Disorders in a Special Education Primary School
Autoři: Prokopová, Zuzana ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vítková, Marie (oponent) ; Franiok, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikovaná behaviorální analýza (ABA); pensylvánské podpůrné třídy; poruchy autistického spektra (PAS); verbální chování; základní škola speciální (ZŠS); applied behavior analysis (ABA); autism spectrum disorder (ASD); Pennsylvania special education classes; special education primary school; verbal behavior

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/186269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-534978


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet