Název: Problematika reklamy v podnikání a hospodářská soutěž v rámci EU.
Překlad názvu: Problems of advertising in business and ecomonic competition within the frame of European Union
Autoři: KUPSOVÁ, Jitka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Etický kodex; hospodářská soutěž; klamavá reklama; nekalá soutěž; reklama; sankce; směrnice EU; soukromé právo; soutěžní právo; veřejné právo; advertising; competition law; EC directive; economic competition; Ethics code; false advertising; private law; public law; sanctions; unfair competition
Citace: KUPSOVÁ, Jitka. Problematika reklamy v podnikání a hospodářská soutěž v rámci EU.. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11713

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53430


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet