Název: Role reklamy v komunikačním mixu
Překlad názvu: The role of advertising in the communication mix
Autoři: KRIEGOVÁ, Kristýna
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita reklamní kampaně; komunikační mix; marketingová komunikace; reklama; reklamní kampaň; advertising; advertising campaign; communication mix; effective advertising campaigns; marketing communication
Citace: KRIEGOVÁ, Kristýna. Role reklamy v komunikačním mixu. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59157

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-533651


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-09-24, naposledy upraven 2023-09-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet