Název: Analýza Živých abeced z hlediska zastoupení rozvoje fonematického uvědomování
Překlad názvu: The Content Analysis of Czech Initial Reading Textbooks in Terms of Phoneme Awareness
Autoři: Al Haboubi, Lucie
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analyticko-syntetická metoda; fonematické uvědomování; jazykové přípravné období; počáteční čtení; pregramotnostní dovednosti; psycholingvistický přístup ke gramotnosti; Živá abeceda; analytic-synthetic method; initial reading; language introductory period; phonemic awareness; pre-literacy skills; psycholinguistic concept of literacy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/183709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-533638


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2023-09-17, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet