Original title: Analýza Živých abeced z hlediska zastoupení rozvoje fonematického uvědomování
Translated title: The Content Analysis of Czech Initial Reading Textbooks in Terms of Phoneme Awareness
Authors: Al Haboubi, Lucie
Document type: Rigorous theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analytic-synthetic method; initial reading; language introductory period; phonemic awareness; pre-literacy skills; psycholinguistic concept of literacy; analyticko-syntetická metoda; fonematické uvědomování; jazykové přípravné období; počáteční čtení; pregramotnostní dovednosti; psycholingvistický přístup ke gramotnosti; Živá abeceda

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/183709

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-533638


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2023-09-17, last modified 2023-12-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share