Original title:
Spokojenost zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction
Authors:
Vajsarová, Markéta ; Šimberová, Iveta (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy, ze kterých dále vychází následná analytická část. V analytické části je popsána stávající situace vybrané společnosti, její vnější a vnitřní marketingové prostřední, na tuto část dále navazuje dotazníkové šetření s vyhodnocením zjištěných výsledků. Poslední část diplomové práce se zabývá vlastními návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction of the selected company. In the theoretical part, important concepts are explained, which are the basis of the subsequent analytical part. The analytical part contains a description of the current situation of the selected company, such as its external and internal marketing environment, which is followed by a questionnaire survey with an evaluation of the results. The last part of the final thesis deals with own proposals to increase customer satisfaction.
Keywords:
customer; marketing; marketing mix; questionnaire; satisfaction; satisfaction measurement; dotazník; marketing; marketingový mix; měření spokojenosti; spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/214055