Název:
Uplatnění čtenářských strategií v rozvoji čtenářské gramotnosti ve 3. - 4. ročníku ZŠ
Překlad názvu:
Application of reading strategies in the development of reading literacy in the 3rd - 4th year of elementary school
Autoři:
SOBOTKOVÁ, Marie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce s názvem Uplatnění čtenářských strategií v rozvoji čtenářské gramotnosti ve 3. - 4. ročníku ZŠ se zabývá uplatněním čtenářských strategií prostřednictvím vytvořených pracovních listů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vymezení funkční gramotnosti, čtenářské gramotnosti a na práci se čtenářskými strategiemi. Praktická část je zaměřena na tvorbu pracovních listů s uplatněním čtenářských strategií a zaměřením na čtení s porozuměním pro žáky 3. - 4. ročníků ZŠ. The diploma thesis entitled Application of reading strategies in the development of reading literacy in the 3rd - 4th year of primary school deals with the application of reading strategies through created worksheets. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on defining functional literacy, reading literacy and working with reading strategies. The practical part is focused on the creation of worksheets with the application of reading strategies and a focus on reading comprehension for pupils in the 3rd - 4th grades of elementary school.
Klíčová slova:
funkční gramotnost; metody kritického myšlení; pracovní listy; čtenář; čtenářská gramotnost; čtenářské strategie; critical thinking methods; functional literacy; reader; reading literacy; reading strategies; worksheets Citace: SOBOTKOVÁ, Marie. Uplatnění čtenářských strategií v rozvoji čtenářské gramotnosti ve 3. - 4. ročníku ZŠ. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/66673