Název: Středoškolský student učitelem aneb přínos obrácených rolí ve výuce angličtiny
Překlad názvu: Hight School Students as Teachers or Else the Benefits of Reverse Roles in the Lessons of English Language
Autoři: Meikle, Soňa ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: převrácená třída|vrstevnická výuka|vrstevnické spoluvyučování|obrácení rolí|motivace ve výuce|inovace ve výuce|přístup zaměřený na žáka|dovednosti a kompetence; flipped classroom|peer instruction|peer coteaching|reversed roles|motivation in learning|innovation in teaching|skills and competencies

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182695

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532418


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet