Název: Sexistické zobrazení žen v marketingové komunikaci: rozdíly ve vnímání sexistické reklamy mezi ženami a muži generace Z
Překlad názvu: Sexist portrayal of women in marketing communication: differences in the perception of sexist advertising between women and men of generation Z
Autoři: Brázdilová, Eva ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: genderové stereotypy; generace Z; ideál krásy; marketing; objektifikace; reklama; Sexismus; sexualizace; vnímání sexismu; advertising; beauty ideal; gender stereotypes; Generation Z; marketing; objectification; perception of sexism; Sexism; sexualization

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182485

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532246


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet