Název: Komparace marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021
Překlad názvu: Comparation of marketing communication and positioning of the company Burger King in Czech republic and USA in the period of 2019-2021
Autoři: Utíkal Řeháková, Adéla ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Burger King; fast food; komparace marketingové komunikace; marketingová komunikace; McDonald's; Burger King; comparison of marketing communication; fast food; marketing communication; McDonald's

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182642

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531953


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet