Název:
Moduly IS VUT pro vykazování a kontroly pedagogických úvazků
Překlad názvu:
BUT IS Modules for Reporting and Accounting Pedagogical Activities
Autoři:
Sojka, Matěj ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je navrhnout a implementovat moduly IS VUT pro vykazování a kontroly pedagogických úvazků pro fakultu informačních technologií, která přechází na celouniverzitní informační systém. Nástroje pro tyto úkony měla vyvinuté v rámci fakultního informačního systému, nicméně měly určité nedostatky. Nové moduly jsou v této práci navrhnuty se zaměřením na automatizaci činností, které se v rámci nich provádí. Moduly byly navrhnuty a implementovány do aplikace Teacher, která je součástí IS VUT Web a je vytvořena pomocí frameworku Zend. Práva pro práci s moduly a jejich parametrizace lze upravovat pomocí IS VUT Apollo.
The aim of this thesis is to design and to implement modules for the BUT IS for reporting and checking of pedagogical activities for the Faculty of Information Technology, which is moving to a university-wide information system. The tools for these tasks had already been developed within the faculty information system, but had some shortcomings. The new modules are designed in this thesis with a focus on automating the activities performed within them. The modules were designed for the application called Teacher, within the BUT IS Web, and were developed using a Zend Framework. The permissions to work with the modules and their parameterization is configurable through BUT IS Apollo.
Klíčová slova:
informační systém; IS VUT; kontrola úvazků; Nette; pedagogické úvazky; PHP; vykazování úvazků; Výuka; započitatelné hodiny; Zend; BUT IS; checking of activities; creditable hours; information system; Nette; pedagogical activities; PHP; reporting of activities; Teaching; Zend
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213209