Název:
Analýza potřeb generace Z ve vztahu k trhu práce ve stavebnictví
Překlad názvu:
Needs analysis of Generation Z in relation to the construction labour market
Autoři:
Juránková, Radka ; Pitronová, Almíra (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou potřeb Generace Z ve vztahu k trhu práce ve stavebnictví. V současnosti je jedním z největších problémů stavebnictví nedostatek pracovní síly na trhu. Velkou zásluhu na tom má fakt, že stavebnictví ze své podstaty nemá možnost poskytovat zaměstnancům jiné výhody jako jiná odvětví (např. Home Office apod.). Cílem práce je zjistit, jaké má Generace Z pracovní preference a požadavky, aby se budoucí zaměstnavatelé mohli připravit, jak se změní nároky nastupujících generací. A pomocí těchto vědomostí vytvořit tak příznivější pracovní prostředí, a tím zatraktivnit práci ve stavebnictví tak, aby se zvětšil zájem o práci v tomto oboru.
This bachelor's thesis deals with the analysis of the needs of generation Z in relation to the labor market in the construction industry. Currently, one of the biggest problems in the construction industry is the lack of labor on the market. This is largely due to the fact that the construction industry, by its very nature, does not have the opportunity to provide employees with other benefits like other industries (e.g. Home Office, etc.). The goal of the work is to find out what the Z generation's work preferences and requirements are, so that future employers can prepare for how the demands of the upcoming generations will change. And with the help of this knowledge, create a more favorable working environment and thus make work in the construction industry more attractive so that interest in working in this field increases.
Klíčová slova:
dotazník.; Generace Z; Marketing; potřeby; stavebnictví; trh práce; výzkum; construction indrustry; Generation Z; labor market; Marketing; needs; questionnaire.; research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212921