Original title:
Návrhy na rozšíření marketingové komunikace společnosti pro mezinárodní publikum společnosti
Translated title:
Proposals for Expanding the Marketing Communication for a Company’s International Audience
Authors:
Ulrichová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce je zaměřena na společnost, která je přední českou firmou prodávající český design a zároveň organizací pořádající mezinárodní designové soutěže. Cílem diplomové práce je na základě analýz současného marketingového postavení společnosti připravit vlastní návrhy a doporučení, které povedou ke zvýšení povědomí nejen o produktech společnosti Czechdesign, ale i e-shopu v mezinárodním měřítku.
The diploma thesis is focusing on a company that is a leading Czech company selling Czech design and also an organization hosting international design competitions. The aim of the thesis is, based on the analyses of the current marketing position of the company, to prepare own proposals and recommendations that will lead to an increase in awareness of the company Czechdesign products and e-shop internationally.
Keywords:
komunikace; Marketing; mezinárodní publikum; sociální media; český design; communication; Czech design; international audience; Marketing; social media
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/212067