Original title:
Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele
Authors:
Gajdušková, Kateřina ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Šípková, Martina (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce charakterizuje základní vlastnosti trhu, pilíře, na nichž je postavena izraelská ekonomika, silné i problémové oblasti a dosavadní vývoj relevantních charakteristik trhu. Zabývá se i kulturou a jejími specifiky, zvláště při obchodním jednání. Je založena na PEST analýze. Popisuje přírodní prostředí, společnost a kulturu, politický systém a právní normy. Největší pozornost je věnována ekonomickému prostředí a jeho vývoji. Významnou část tvoří zahraniční obchod, protože Izrael je malý stát a je závislý na obchodu s ostatními zeměmi. Samostatná kapitola je věnována obchodu s ČR, který vykazuje rostoucí tendenci.
Keywords:
ekonomika; Izrael; kultura; společnost; zahraniční obchod
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2700