Original title:
Návrh zlepšení marketingové komunikační strategie vybraného podniku
Translated title:
Improvment of the Marketing Communication Strategy of the Selected Company
Authors:
Válková, Natálie ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh zlepšení marketingové komunikační strategie vybraného podniku, který se zabývá vnitrostátní a v menší míře i mezinárodní nákladní autodopravou poskytující služby zejména v oblasti přepravy zboží a různých materiálů. Práce popisuje teoretická východiska, analýzu současného stavu podniku a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy řešení, které povedou k vyšším ziskům podniku a k lepšímu postavení na trhu.
The subject of the thesis is a proposal to improve the marketing communication strategy of a selected company, which deals with national and, to a lesser extent, international truck transport providing services mainly in the field of transportation of goods and various materials. The work describes theoretical starting points, analysis of the current state of the company and the entire industry. Subsequently, proposals for solutions are drawn up, which will lead to higher company profits and a better position on the market.
Keywords:
communication strategy; marketing; marketing research; risk analysis; SWOT analysis; analýza rizik; komunikační strategie; marketing; marketingový výzkum; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/212034