Název:
Návrh obchodní strategie při vstupu na zahraniční trh
Překlad názvu:
The proposal of a strategy for expansion into a foreign market
Autoři:
Miklíková, Daniela ; Kuna, Václav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se věnuje analýzám a následnému návrhu expanze vybrané obchodní společnosti na zahraniční trh. Zkoumaná obchodní společnost se zabývá zprostředkováním služeb především v oblasti hlídání dětí. Diplomová práce je rozdělena do čtyř stěžejních částí. Úvodní část práce vymezuje zkoumanou problematiku a je zde stanoven hlavní cíl práce, na který navazují dílčí cíle, kterých chce práce dosáhnout. V první části je dále popsána využitá metodika práce. Druhá část práce se zabývá definicí stěžejních teoretických pojmů souvisejících s řešenou problematikou. Na teoretickou část navazuje část analytická, v rámci, které je popsán současný stav vybraného trhu a zkoumané společnosti. Poslední návrhová část práce řeší návrhy a doporučení ke vstupu zkoumané společnosti na vybraný zahraniční trh.
The diploma thesis deals with the proposal of the expansion strategy of a selected company on the foreign market. The company is engaged in the business of providing services mainly in the babysitting sector. The thesis is divided into four main parts. The introductory part of the thesis defines the problem to be solved and sets the main objective of the thesis, which is followed by the sub-objectives that the thesis aims to achieve. The first part further describes the methodology used in the diploma thesis. The second part of the diploma thesis is focused ont the key theoretical concepts related to the problem. The theoretical part is followed by the analytical part, which describes the current state of the selected market and the company under study. The last part of the thesis is devoted to proposals and recommendations for the entry of the company into the selected foreign market.
Klíčová slova:
analýza; Expanze; Hlídačky.cz.; marketingový mix; McKinseyho model 7S; PESTLE; Porterův pětifaktorový model; analysis; Expansion; Hlidacky.cz; marketing mix; McKinsey's 7S model; PESTLE; Porter's model
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212033