Original title:
Komunikační mix společnosti
Translated title:
Company Communication Mix
Authors:
Gorošová, Dagmar ; Bednářová, Markéta (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem rozšíření stávajícího komunikačního mixu společnosti Kinetic s. r. o. Je rozdělena na tří hlavní části. První část práce je teoretická a zabývá se podstatnými teoretickými východisky k dané problematice v oblasti marketingu a komunikačního mixu. Druhá část práce se věnuje představení společnosti a následné analýze současného stavu komunikačního mixu. Součástí práce je také výzkum formou dotazníkového šetření. Poslední část práce se na základě analytické části zabývá možnými návrhy, které rozšiřují stávající komunikační mix společnosti.
The diploma thesis deals with the proposal to extend the existing communication mix of Kinetic s. r. o. It is divided into three main parts. The first part of the thesis is theoretical and deals with the essential theoretical background to the given issue in the field of marketing and communication mix. The second part of the thesis is devoted to the introduction of the company and subsequent analysis of the current state of the communication mix. The thesis also includes research in the form of a questionnaire survey. Based on the analytical part, the last part of the thesis deals with possible proposals that expand the current communication mix of the company.
Keywords:
analysis; communication; communication mix; marketing; marketing mix; questionnaire survey; analýza; dotazníkové šetření; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/211986