Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Dostálková, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace konkrétní sítě kaváren. Je zaměřena především na nástroje podpory prodeje a reklamy této společnosti. V první, teoretické část práce jsou vysvětleny důležité pojmy. V analytické části jsou provedeny analýzy týkající se současného stavu společnosti. Návrhová část se zabývá zhodnocením současných nástrojů a posouzením o jejich ponechání či rozšíření.
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication of a specific chain of cafes. It focuses mainly on the company's sales promotion and advertising tools. In the first, theoretical part of the thesis important concepts are explained. In the analytical part, analyses are made concerning the current state of the company. The last part deals with the evaluation of the current tools and the assessment about their retention or expansion.
Klíčová slova:
kavárna; konkurence; káva; Marketingová komunikace; podpora prodeje; prodej; produkt; propagace; reklama; trh; zákazník; advertising; café; coffee; competition; customer; market; Marketing communication; product; promotion; sales; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211371