Original title:
Spokojenost zákazníků
Translated title:
Customer Satisfaction
Authors:
Kuchyňka, Antonín ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. V práci je za pomoci dotazníkového průzkumu analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Na základě téhle analýzy jsou poté uvedeny návrhy na opatření, které povedou ke zvýšení této spokojenosti.
The bachelor thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in a selected company. The thesis analyses the current state of customer satisfaction with the use of a questionnaire survey. Based on this analysis, proposals are then given for actions that will lead to an increase in satisfaction.
Keywords:
dotazník; marketingový mix; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing mix; marketing research; questionnaire
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/211278