Original title:
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Translated title:
Communication Mix Propsal of the Company Entering the Foreign Market
Authors:
Kalná, Tereza ; Ulč, Jakub (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na společnost FK system – povrchové úpravy, s.r.o., která poskytuje služby ve formě chemických a mechanických povrchových úprav kovů. Tato práce zahrnuje zpracování analýz vedoucích k navržení vhodného komunikačního mixu použitelného při vstupu společnosti na zahraniční trh. Práce se dělí na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem bakalářské práce je navržení vhodného komunikačního mixu, který může společnost využít při vstupu na zahraničním trhu.
This bachelor's thesis is focused on the company FK system – povrchové úpravy, s.r.o., which provides services in the form of chemical and mechanical treatment of metals. This thesis includes processing of analyses leading to the design of a suitable communication mix applicable to the company when enters a foreign market. The work is divided into three parts – theoretical, analytical and proposal. The aim of the bachelor's thesis is to design a suitable communication mix for use on foreign markets.
Keywords:
B2B segment; communication; communication mix; direct marketing; fair; Marketing; promotion; B2B trh; komunikace; komunikační mix; Marketing; propagace; přímý marketing; veletrhy
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/211269