Název:
Zobrazování virtuálních 3D scén s vysokým dynamickým rozsahem
Překlad názvu:
High Dynamic Range Rendering of 3D Graphic Scenes
Autoři:
Rozenberg, Michal ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Výstupem této bakalářské práce je demonstrační aplikace implementující techniky a algoritmy používané při vykreslování grafických 3D scén ve vysokém dynamickém rozsahu. K implementaci této aplikace je využito programovacího jazyka C++ a nízkoúrovňové rozhraní Vulkan API pro programování náročných 3D grafických programů.
The output of this bachelor thesis is a demonstration application that implements techniques and algorithmus used in rendering graphical 3D scenes in high dynamic range. The C++ programming language and low-level Vulkan API are used to implement this application.
Klíčová slova:
3D renderování; 3D scéna; C++; HDR; mapování tónů; Vulkan API.; Vysoký dynamický rozsah; zpracování obrazu; 3D rendering; 3D scene; C++; HDR; High dynamic range; image processing; tone mapping; Vulkan API.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211189