Název:
Generátor 2D herní mapy
Překlad názvu:
Map Generator for 2D Games
Autoři:
Németh, Marek ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo][eng]
Cieľom práce je implementácia procedurálneho generátoru dvojdimenzionálneho herného sveta. Herný svet pozostáva z blokov tvoriacich konečné pole prvkov v mriežke. Generovaný terén obsahuje niekoľko biómov, dva typy jaskýň. Herná mapa obsahuje objekty a pozadia. Druhou časťou je implementácia editoru na vizualizáciu mapy.
The goal of this thesis is to implement a procedural generator for a two-dimensional world. The world consists of blocks in an array representing a grid. The generated terrain contains a few biomes and two types of caves. The map contains objects and backgrounds. The second part of the thesis is the implementation of an editor for visualization.
Klíčová slova:
2D map editor; engine; Perlin noise; procedural generation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211072