Název:
Postoj veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem.
Překlad názvu:
Public attitude towards construction of swimming pool arena in Dvůr Králové nad Labem.
Autoři:
Geisler, Karel ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Postoj veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem. Cíle: Hlavním cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit postoj veřejnosti ve Dvoře Králové k výstavbě krytého bazénu. Metody: V této práci bylo využito na sběr a vyhodnocení dat postupů kvantitativního výzkumu. Pro dotazování byl použit dotazník vlastní konstrukce ke zjištění postojů veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem. Výsledky: Na základě získaných dat se dostalo k závěru, že postoje veřejnosti k výstavbě jsou pozitivní a takové sportoviště by bylo vítáno. Zároveň byl projeven zájem o vybavení bazénu saunou, vířivkou a dětským bazénem. Klíčová slova: veřejné mínění, plavecký bazén, marketingový výzkum, sportovní infrastrukturaTitle: Public attitude towards construction of swimming pool arena in Dvůr Králové nad Labem. Objectives: The main aim of the thesis is to determine the attitude of the public in Dvůr Králové towards the construction of an indoor swimming pool by using a questionnaire survey. Methods: In this study, quantitative research procedures were used to collect and evaluate the data. A self-constructed questionnaire was used to determine public attitudes towards the construction of an indoor swimming pool in Dvůr Králové nad Labem. Results: Based on the data collected, it was concluded that public attitudes towards the development were positive and such a sports facility would be welcomed. At the same time, interest was expressed in equipping the pool with a sauna, a whirlpool and a children's pool. Keywords: public opinion, swimming pool marketing research, sports infrastructure
Klíčová slova:
marketingový výzkum; plavecký bazén; sportovní infrastruktura; veřejné mínění; public opinion; sports infrastructure; swimming pool marketing research