Original title:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Translated title:
Sales Promotion and Advertising of Company
Authors:
Zimolková, Klára ; Klobásová, Markéta (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, konkrétně se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu společnosti Lavandia s.r.o. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se soustředí na teoretické poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá analyzuje a vyhodnocuje současný stav zvolené společnosti, obsahuje analýzu konkurence a vyhodnocení dotazníkové šetření. V poslední části jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
This bachelor thesis is concerned with the issue of marketing communication, in particular, it focuses on sales promotion and advertising of Lavandia s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part contains the theoretical knowledge that forms the basis for the remaining two parts. The second part of the thesis analyses and evaluates the current state of the chosen company, includes a competitor analysis and an evaluation of the questionnaire survey. The last part presents the proposals for improving the marketing communication of the company in question.
Keywords:
advertising; lavender; marketing; marketing communication; sales promotion; levandule; marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/210625