Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Zimolková, Klára ; Klobásová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, konkrétně se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu společnosti Lavandia s.r.o. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se soustředí na teoretické poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá analyzuje a vyhodnocuje současný stav zvolené společnosti, obsahuje analýzu konkurence a vyhodnocení dotazníkové šetření. V poslední části jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.