Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Zimolková, Klára ; Klobásová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, konkrétně se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu společnosti Lavandia s.r.o. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se soustředí na teoretické poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá analyzuje a vyhodnocuje současný stav zvolené společnosti, obsahuje analýzu konkurence a vyhodnocení dotazníkové šetření. V poslední části jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
This bachelor thesis is concerned with the issue of marketing communication, in particular, it focuses on sales promotion and advertising of Lavandia s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part contains the theoretical knowledge that forms the basis for the remaining two parts. The second part of the thesis analyses and evaluates the current state of the chosen company, includes a competitor analysis and an evaluation of the questionnaire survey. The last part presents the proposals for improving the marketing communication of the company in question.
Klíčová slova:
levandule; marketing; marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama; advertising; lavender; marketing; marketing communication; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210625