Original title:
Návrh zlepšení marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Authors:
Novobilský, David ; Schüller, David (referee) ; Havíř, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingových mixem společnosti NOVOS NJ s.r.o. Firma má dva rozdílné zdroje podnikání, a to stolárnu a rekreační areál. Práce se zaměřuje především na tu druhou část, a to tedy rekreační areál. Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních části. Teoretická část popisuje nejdůležitější pojmy z oblasti marketingu. Analytická část popisuje aktuální stav podniku a jeho analýzu a návrhová část obsahuje návrhy pro zlepšení jeho marketingového mixu
This bachelor thesis is about the marketing mix of NOVOS NJ Ltd. The company has two different sources of business, namely a carpentry shop and a recreation centre. The thesis mainly focuses on the latter part, namely the recreation centre. The bachelor thesis is divided into three main parts. The theoretical part describes the most important concepts in the field of marketing. The analytical part describes the current state of the company and its analysis and the design part containssuggestions for improving its marketing mix.
Keywords:
accommodation; camping; marketing; marketing mix; recreational; kemp; marketing; marketingový mix; rekreace; ubytování
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/210544