Original title: Vliv čtení na slovní zásobu, porozumění textu a oblibu literárních postav u dětí předškolního věku
Translated title: Impact of reading on vocabulary, text comprehension and fancy of protagonists on children of pre-school age
Authors: Marklová, Tereza ; Laufková, Veronika (advisor) ; Mocná, Dagmar (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: penny reading; pre-school age; protagonists; reading; vocabulary; working with book; literární postavy; práce s knihou; předčítání; předškolní věk; slovní zásoba; čtení

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/181016

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527132


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-06-18, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share