Název: Problematika formativního hodnocení žáků 1. stupně ZŠ napříč jednotlivými výukovými předměty
Překlad názvu: The issue of formative assessments for primary school pupils through individual subjects
Autoři: Vimrová, Gabriela ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Ronková, Jolana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formativní hodnocení; funkce školního hodnocení; metody formativního hodnocení; motivace; vliv formativního hodnocení; školní hodnocení; formative assessment; functions of school assessment; methods of formative assessment; motivation; school assessment; the influence of formative assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/180427

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526995


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet