Original title: Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Translated title: Marketing plan for a social and entertainment company specialising in French gastronomy and culture
Authors: ZELENÁ, Adriana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2023
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: café; catering; coffee; communication policy; competition; distribution policy; food service; marketing; marketing plan; marketing strategy; marketing tools; potential customer; pricing policy; product; product policy; wine; cenová politika; distribuční politika; kavárna; komunikační politika; konkurence; káva; marketing; marketingová strategie; marketingové nástroje; marketingový plán; potenciální zákazník; produkt; produktová politika; společné stravování; stravovací služby; víno
Citation: ZELENÁ, Adriana. Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/69435

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526278


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-06-18, last modified 2023-06-18


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share