Název:
Instruktážní video jako didaktický prostředek z pohledu studentů
Překlad názvu:
Instructional Video as a Didactic Tool from the Students' Perspective
Autoři:
SLEPIČKOVÁ, Iveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá zjištěním přístupu studentů k instruktážním videím. Zkoumá, jak studenti přemýšlí o instruktážních videích, jak videa hodnotí a podle jakých kritérií posuzují video jako přínosné. Na základě vlastního výzkumného šetření práce uvádí kritéria a doporučení pro použití instruktážních videí v praktické výuce.The bachelor thesis presents an inquiry into students' attitudes towards instructional videos. It explores how students think about instructional videos, how they evaluate videos and what criteria they use to judge a video as beneficial. Based on focus group interviews with students following experimental implementation of instructional videos in the class, the thesis identifies the criteria and recommendations for the use of instructional videos in practical instruction.
Klíčová slova:
audiovizuální technika; instruktážní video; online výuka; praktická výuka; audio-visual technology; instructional video; online learning; practical learning Citace: SLEPIČKOVÁ, Iveta. Instruktážní video jako didaktický prostředek z pohledu studentů. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/68624