Název:
Vizuální identita virtuálního města
Překlad názvu:
Visual identity of the virtual city
Autoři:
Sodomková, Natálie ; Ondrík, Jozef (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce navazuje na esej zpracovanou v kontextu bakalářské práce Les (2020) týkající se grafického uživatelského rozhraní a infografiky. Zároveň práce vychází z prototypu digitální hry Studna. V detailu se věnuje jednomu ze segmentů herního vývoje, a to vizuální komunikaci. Cílem práce je najít stylizovaný vizuální slovník ve vztahu k architektuře, designu narativu, hratelnosti a odezvy v kontextu navigace. Textová část hledá příklady sofistikovanějších způsobů předávání informací, v již existujících videoherních titulech. Praktická část navrhuje metodiku, která se inspiruje designem a industriální architekturou z období 19. – 20. století, včetně ilustrace a malířských přístupů. Navržená metodika ověřuje, zda jsou uplatněné postupy vhodné pro další využití v praxi.
This thesis is a continuation of an essay developed in the context of the bachelor thesis Les (2020) on graphical user interfaces and infographics. At the same time, the thesis is based on a prototype of a digital game Studna. In detail, it focuses on one of the segments of game development, namely visual communication. The aim of the work is to find a stylized visual vocabulary in relation to architecture, narrative design, gameplay and responsiveness in the context of navigation. The textual part looks for examples of more sophisticated ways of conveying information in existing video game titles. The practical part proposes a methodology that draws inspiration from design and industrial architecture from the 19th-20th century, including illustration and painting approaches. The proposed methodology verifies whether the applied approaches are suitable for further use in practice.
Klíčová slova:
2D; 3D; digitální hra; digitální malba; ilustrace; kolektivní dílo; prototyp; stylizace; 2D; 3D; collective work; digital game; digital painting; illustration; prototype; stylization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/209534