Název: Vlastní značky obchodního řetězce
Překlad názvu: Market position of a private label
Autoři: OSYPENKO, Yaroslava
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační prostředky; marketingový výzkum.; online dotazník; strategie řízení značky; Vlastní značka; vývoj vlastních značek; brand management strategy; development of private labels; marketing research.; means of communication; online question-naire; Private label
Citace: OSYPENKO, Yaroslava. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525149


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-05-28, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet