Název: Rozbor komunikační strategie lokálních lihovarů za třetí republiky, přípěhy tří podnikatelů
Překlad názvu: Local Brands Communication during the Third Republic - Case Study of Three Selected Destilleries
Autoři: Rieger, Matyáš ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Antonín Metelka; etikety; Jan Ptáčník; Likérky; Rudolf Poborský; strategická komunikace; Antonín Metelka; Jan Ptáčník; labels; Liquor companies; Rudolf Poborský; strategic communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/179194

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520768


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-02-22, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet