Název:
Analýza efektivity využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Překlad názvu:
Analysis of the effectiveness of the use of marketing tools in the project „Nová Zbrojovka“
Autoři:
Borozdina, Valeriia ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové nástroje, které se používají v develo-perském projektu Nová Zbrojovka. Posoudit jejich účinnost a účelnost použití v budoucnu. Výsledkem této práce bude návrh na další použití analyzovaných marketin-gových nástrojů. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketin-gové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsán projekt «NOVÁ ZBROJOV-KA», aktuální situace používání marketingových nástrojů a marketingové strategie projek-tu, analýza těchto nástrojů a doporučení pro jejich použití v budoucnu.
The aim of the thesis is to analyze marketing tools used in the development project «Nová Zbrojovka». To assess their effectiveness and expediency of use in the future. The result of this work will be a proposal for the further use of the analyzed marketing tools. The theoretical part is devoted to the description of the construction market, strategy and marketing strategy, situation analysis and its tools. The basic concepts, divisions and structures are explained here. The practical part describes the project «Nová Zbrojovka», the current situation of using marketing tools and marketing strategy of the project, analysis of these tools and recommendations for their use in the future.
Klíčová slova:
image; komunikační mix; marketing; marketing ve stavebnictví; marketingové plánování; marketingové strategie; marketingový mix; marketingový plán; media; PR; stavební trh; communication mix; construction market; construction marketing; image; marketing; marketing mix; marketing plan; marketing planning; marketing strategy; media; PR
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208919