Original title:
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Translated title:
Customers' preferences for particular retail stores in a location
Authors:
OCHSNER, Dominik Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá zjišťováním nákupního chování spotřebitelů nakupujících vymezený sortiment. Cílem práce je zhodnotit poptávku a v návaznosti na zjištěné spotřební chování těch, kteří sortiment hobbymarketů nakupují, navrhnout opatření konkrétní internetové prodejně.This master thesis deals mainly with the consumer behavior in a defined range of products. It aims to find out what factors are important for the consumers and, based on that, to suggest improvements to a particular online store.
Keywords:
consumer behavior; DIY stores; e-commerce; hardware stores; on-line shopping; e-commerce; e-shopy; hobbymarkety; kutilové; nákupní chování; nákupy na internetu Citation: OCHSNER, Dominik. Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/65236