Název: Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.
Překlad názvu: Innovation of the marketing mix at the Mercedes Milan Král Company
Autoři: MESÁROŠ, Daniel
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; marketing; PEST analýza; segmentace; marketing; PEST analysis; price; segmentation
Citace: MESÁROŠ, Daniel. Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/64710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518393


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet