Název:
Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.
Překlad názvu:
Innovation of the marketing mix at the Mercedes Milan Král Company
Autoři:
MESÁROŠ, Daniel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Základem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické části následovala část praktická. Zde byly analyzovány faktory společnosti. Potřebné informace poskytla marketingová ředitelka a některé informace byly k dispozici na webových stránkách. Pro správnou analýzu bylo nutné analyzovat konkurenci a vytvořit PEST analýzu, která prokázala vlivy prostředí na podnikání. Po analýze bylo vytvořeno dotazníkové šetření zaměřené na všechny části marketingového mixu. Z výsledků byly sestaveny grafy a komentáře s dopadem na společnost. Marketingové ředitelce byly předloženy ke konzultaci čtyři problémy z dotazníkového šetření. Některé z nich vyloučila a ze zbytku vznikly návrhy na inovace, které obsahují kalkulaci, popis činnosti a cenotvorbu a nebo pohled zákazníků. Výsledky budou zaslány společnosti jako nástroj zlepšování služeb.The basics of thesis is innovation of marketing mix of the selected subject, which specializes in car sales and sevice. The company is called Mercedes-Benz Milan Král a. s. and its official authorized dealer of a brand Mercedes-Benz. The first part explaining the basic terms related to the marketing mix or an ino-vations that are used in the practical part. The theoretical part was followed by a practi-cal part. Here was analyzed a factors of the society. A necessary information were given by a marketing director and some information were on a website. For a correct analysis was necessary to analazy a competition and create a PEST analysis that showed an effects of the environment on a business. After the analysis was created questionnaire investigation focusing on all parts of the marketing mix. From a results were compiled graphs and comments with an impact on the company. Four problems from questionnai-re investigation were submitted to the marketing director for consultation. She ruled out some of them, Finally was created a proposals for innovation, which include a calculati-on, activity description and pricing. The results will be sent to the company as service improvement tool.
Klíčová slova:
cena; marketing; PEST analýza; segmentace; marketing; PEST analysis; price; segmentation Citace: MESÁROŠ, Daniel. Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/64710