Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.
MESÁROŠ, Daniel
Základem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické části následovala část praktická. Zde byly analyzovány faktory společnosti. Potřebné informace poskytla marketingová ředitelka a některé informace byly k dispozici na webových stránkách. Pro správnou analýzu bylo nutné analyzovat konkurenci a vytvořit PEST analýzu, která prokázala vlivy prostředí na podnikání. Po analýze bylo vytvořeno dotazníkové šetření zaměřené na všechny části marketingového mixu. Z výsledků byly sestaveny grafy a komentáře s dopadem na společnost. Marketingové ředitelce byly předloženy ke konzultaci čtyři problémy z dotazníkového šetření. Některé z nich vyloučila a ze zbytku vznikly návrhy na inovace, které obsahují kalkulaci, popis činnosti a cenotvorbu a nebo pohled zákazníků. Výsledky budou zaslány společnosti jako nástroj zlepšování služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.