Original title: Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol
Translated title: Social Media as a Tool for Employer Branding on University Students
Authors: LAJPOLDOVÁ, Tereza
Document type: Bachelor's theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Employer Branding; human resources management; social media; Employer Branding; sociální sítě; řízení lidských služeb
Citation: LAJPOLDOVÁ, Tereza. Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/64092

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518108


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share