Název: Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol
Překlad názvu: Social Media as a Tool for Employer Branding on University Students
Autoři: LAJPOLDOVÁ, Tereza
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Employer Branding; sociální sítě; řízení lidských služeb; Employer Branding; human resources management; social media
Citace: LAJPOLDOVÁ, Tereza. Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/64092

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518108


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet