Original title: Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
Translated title: Assessment of the Current Marketing Communication of a Business Company
Authors: OLBRICHOVÁ, Monika
Document type: Master’s theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: beer consumers; brewing industry; communication tools; marketing communication; primary data; komunikační nástroje; konzument piva; marketingová komunikace; pivovarnictví; primární data
Citation: OLBRICHOVÁ, Monika. Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/63949

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518013


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share