Název:
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
Překlad názvu:
The awareness of fairtrade products in the selected retail chain
Autoři:
MACHÁČKOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na výzkum postoje k fairtradovým výrobkům a jejich povědomí mezi zákazníky ve vybraném obchodním řetězci. Cílem bakalářské práce je popsat historii a současnou situaci značky na českém trhu a definovat, jak lidé tuto značku vnímají a chápou její principy a do jaké míry ovlivňuje chování spotřebitelů při nákupu fairtrade produktů.The bachelor's thesis is focused on researching the attitude towards fair trade products and their awareness among customers in a selected retail chain. The aim of the bachelor's thesis is to describe the history and current situation of the brand on the Czech market and to define how people perceive this brand and understand its principles and to what extent it affects consumer behavior when purchasing fair trade products.
Klíčová slova:
fair-trade; principy; produkt; spotřebitel; trh; výzkum; značka; brand; consumer; fair-trade; market; principles; product; research Citace: MACHÁČKOVÁ, Veronika. Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/60675