Název:
Žák, učitel na tradiční a alternativní škole
Překlad názvu:
Pupil and teacher in traditional and alternative school
Autoři:
POSPÍCHALOVÁ, Adéla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá komunikací a interakcí mezi učitelem a žákem na 2. stupni klasické základní a alternativní školy. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy: škola, učitel, žák, interakce a komunikace a u pojmu škola je také rozebrána alternativní a klasická škola. Praktická část popisuje komparaci 2. stupně klasické základní a waldorfské školy z hlediska komunikace a interakce. Cílem bylo zjistit a popsat rozdíly v komunikační kompetenci mezi učitelem a žákem.This bachelor thesis deals with communication and interaction between teacher and pupil at the 2nd level of classical and alternative school. The theoretical part describes the individual concepts: school, teacher, pupil, interaction and communication, and the term school is also discussed alternative and classical school. The practical part describes the comparison of the 2nd level of classical and Waldorf school in terms of communication and interaction. The aim was to identify and describe the differences in communication competence between teacher and pupil.
Klíčová slova:
alternativní škola; komunikace; tradiční škola; učitel; Žák; alternative school; communication; Pupil; teacher; traditional school Citace: POSPÍCHALOVÁ, Adéla. Žák, učitel na tradiční a alternativní škole. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/60337