Název:
Employer Branding ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Employer Branding in Selected Company
Autoři:
ŠUBOVÁ, Nikola Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky a navrhnout opatření směřující ke zlepšení řízení employer brandingu ve vybrané společnosti. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů a definicí interních a externích nástrojů, procesu budování a vyhodnocení employer brandingu. V praktické části jsou tyto nástroje porovnávány s metodami, které vybraná společnost pro budování značky zaměstnavatele využívá, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření. Jedním šetřením mezi studenty a absolventy a druhým mezi zaměstnanci vybrané společnosti.This bachelor thesis is focused on employer branding. The main objective of the thesis is to identify and to evaluate tools which are used for internal and external employer branding and to propose measures that might improve the management of employer branding in a selected company. The theoretical part of the thesis specifies the internal and external tools and processes which are used in building and evaluating the employer branding. In the practical part these tools are compared with the methods used by the selected company for building their own employee brand and with a case study based on two questionnaire surveys. One survey was carried out among students and graduates and the other one among employees of the selected company.
Klíčová slova:
employer brand; employer value proposition; personální marketing; social media; Řízení lidských zdrojů; employer brand; employer value proposition; Human resource management; personnel marketing; social media Citace: ŠUBOVÁ, Nikola. Employer Branding ve vybraném podniku. České Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/60168