Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie Employer Brandingu
ŠUBOVÁ, Nikola
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnocení systému Employer Brandingu a formulace strategického přístupu včetně navržení strategie vedoucí ke zlepšení současného stavu ve vybrané organizaci. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů spojených s budováním značky zaměstnavatele, definici nástrojů a možnosti měření Employer Brandingu a popisu sociálních sítí. V praktické části je provedena analýza současného stavu Employer Brandingu ve vybrané organizaci, analýza dotazníkových šetření, analýza využívání profilů na sociálních sítích, analýza SWOT, která je vyhodnocena pomocí metody párového srovnání za pomoci Fullerova trojúhelníku. Výstupem práce jsou tři navržené strategie, z nichž je na základě výsledků nejvhodnější podrobněji vypracována a doporučena.
Employer Branding ve vybraném podniku
ŠUBOVÁ, Nikola
Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky a navrhnout opatření směřující ke zlepšení řízení employer brandingu ve vybrané společnosti. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů a definicí interních a externích nástrojů, procesu budování a vyhodnocení employer brandingu. V praktické části jsou tyto nástroje porovnávány s metodami, které vybraná společnost pro budování značky zaměstnavatele využívá, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření. Jedním šetřením mezi studenty a absolventy a druhým mezi zaměstnanci vybrané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.