Original title: Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
Translated title: Internal marketing strategy in a selected organization
Authors: MALISZEWSKÁ, Nikola
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Articles; Benchmarking; Company social network.; Corporation; Developers; Development; Internal Marketing; KPI; Marketing; Marketing audit; Marketing methods; Marketing strategy; Portfolio analysis; Reserch; SWOT analysis; Web pages; benchmarking; interní marketing; korporace; KPI; Marketing; marketingová strategie; marketingové metody; marketingový audit; portfolio analýza; sociální síť společnosti.; SWOT analýza; vývoj; vývojáři; výzkum; webové stránky; články
Citation: MALISZEWSKÁ, Nikola. Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/59380

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515514


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2024-03-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share