Název:
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
Překlad názvu:
Marketing Communication of a Chosen Retail Unit
Autoři:
VONDRYSKA, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem je analyzovat využití nástrojů marketingové komunikace a sestavení návrhů a doporučení v oblasti komunikačního mixu pro maloobchodní jednotku Kaufland. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření, které identifikuje silné a slabé stránky marketingové komunikace.The bachelor thesis is focused on marketing communication in selected retail unit. The main goal is to analyze the use of marketing communication tools and a compilation of proposals and recommendations in the field of communication mix for the retail unit Kaufland. The practical part includes the questionnaire survey that identifies the strengths and the weaknesses of marketing communication.
Klíčová slova:
analýza společnosti; komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingové nástroje; analysis of the company; communication mix; Marketing communication; marketing instruments Citace: VONDRYSKA, David. Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59320