Original title:
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
Translated title:
Marketing Communication of a Chosen Retail Unit
Authors:
VONDRYSKA, David Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem je analyzovat využití nástrojů marketingové komunikace a sestavení návrhů a doporučení v oblasti komunikačního mixu pro maloobchodní jednotku Kaufland. Praktická část zahrnuje dotazníkové šetření, které identifikuje silné a slabé stránky marketingové komunikace.The bachelor thesis is focused on marketing communication in selected retail unit. The main goal is to analyze the use of marketing communication tools and a compilation of proposals and recommendations in the field of communication mix for the retail unit Kaufland. The practical part includes the questionnaire survey that identifies the strengths and the weaknesses of marketing communication.
Keywords:
analysis of the company; communication mix; Marketing communication; marketing instruments; analýza společnosti; komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingové nástroje Citation: VONDRYSKA, David. Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/59320