Název: Postoj českých spotřebitelů k ekologickým značkám
Překlad názvu: Czech consumer sentiment towards organic labels
Autoři: PROKEŠOVÁ, Kristýna
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekologie; ekoznačení; ekoznačka; marketingový výzkum; spotřebitelské chování; trvale udržitelný rozvoj; consumer behaviour; ecolabel; ecolabelling; ecology; marketing research; sustainable development
Citace: PROKEŠOVÁ, Kristýna. Postoj českých spotřebitelů k ekologickým značkám. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59280

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515477


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet